MAITSEVÄGI KUTSUB I EAS alustas siseturismikampaaniat
EAS-i turismiarenduskeskus alustas siseturismikampaaniat „On aeg… puhka Eestis“, mille esimese nädala teemaks on hea Eesti toit ja tasemel restoranid hüüdlausega „Maitsevägi kutsub“.
„Eelmise suve siseturismikampaania näitas, et eestlane hindab väga praktilist infot ja konkreetseid soovitusi, kuhu minna. Praeguse kampaania abil on hõlbus panna kokku just endale sobiv Eesti-puhkus,“ ütles keskuse direktor Liina Maria Lepik.
Kampaanialehel Puhkaeestis.ee saab oma asukohta jagades avastada, mida põnevat ümbruskonnas leidub: restoranid, muuseumid, atraktsioonid, aktiivse puhkuse ideed.
Toiduteemale järgnevad spaad ja aktiivne puhkus veel egiidi all „On aeg veeta vesinädalaid“; majutuspakkumised – „Ma tahan sinuga idülli minna“, pere- ja aktiivne puhkus – „Head lapsed, need kasvavad wifita“; üritused, muuseumid ja etendused – „Vallanda endas kultuurikihk“ ning looduspuhkus – „Mine metsa! Müstikale“. Kalambuurid sündisid keskuse Shardee Rebase, kalambuurimeistri Keiti Vilmsi ja reklaamiagentuuri Age koostöös. Kampaaniale andis hääle Jüri Pootsmann looga „Magus melanhoolia“, mille meloodia ja avalause sobivad hästi suvepuhkusega („Peata aeg ja lase lihtsalt olla mul siin…“).
Tavapäraselt on keskuse fookus suunatud sellele, et Eesti eksporditulu turismist oleks võimalikult suur, kuid takistused reisimisel on suunanud rohkem turundustegevusi siseturismi. „Oleme valmis alustama kampaaniaid lähiturgudel niipea, kui olud seda võimaldavad, kuid kindlasti on sektori taastumiseks praegu reisimise kõrghooajal väga oluline roll ka siseturismil,“ ütles Liina Maria Lepik.
Läinud suve kampaania „Armasta Eestit. Puhka Eestis“ mõju-küsitluses oli 86% küsitletutest teinud suve jooksul mõne sisereisi Eestis või kavatses seda teha, 2019. aastal oli see number 77%. Ligi pool küsitletutest oli valmis läinud suve kampaaniast inspireerituna Eestis reisimisele rohkem kulutama.