1. Avaleht
  2. Reis&Puhkus
  3. Uuring kinnitab, et kliendid on Elroni pakutava teenusega rahul
Uuring kinnitab, et kliendid on Elroni pakutava teenusega rahul

Uuring kinnitab, et kliendid on Elroni pakutava teenusega rahul

Septembris läbi viidud uuringust selgus, et Elroni kliendid hindavad ettevõtte tegevust oluliselt positiivsemalt kui need, kes pole ise veel kordagi Elroni oranžide rongidega sõitnud. Uuringu viis Elroni tellimusel läbi TNS Emor.

TNS Emor küsitles septembris tuhandet Eesti elanikku, et uurida Elroni klientide demograafilist jaotust ja hinnata Elroni mainet eestimaalaste seas.

„Uuringu tulemustest tuleb selgelt välja, et see inimene, kes ise ka päriselt rongiga on sõitnud, hindab teenust oluliselt paremaks kui see, kel endal otsene kogemus puudub,“ võttis tulemused kokku TNS Emori uuringuekspert Kaidi Kandla. „Regulaarsetest rongisõitjatest hindab Elroni teenust ja teenindust suurepäraseks või väga heaks  63%, harvematest sõitjatest 53% ning nendest, kellel endal tegelikult kogemus puudub, 18%. Rahuldavaks või halvaks hindas Elroni teenuseid vaid 8% klientidest.“

„Kõikides kaardistatud teemades on Elroni kliendid positiivsemalt meelestatud kui mitte-kliendid – neile seondub Elron sagedamini kohe positiivsete märksõnadega, nad on hinnanud kõrgemalt nii Elroni üldist teenust kui ka teeninduse erinevaid aspekte,“ kirjeldas Kaidi Kandla. „Ühesõnaga – hinnangud Elroni tegevusele on negatiivsemad nende seas, kes ise pole kordagi rongiga sõitnud.“

Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Mai Vahtriku sõnul kinnitab uuring, et ka kliendid rõhutavad Elroni puhul neid väärtusi, mida Elron ise on prioriteetseks seadnud: „Kaheksast etteantud maineomadusest hinnati Elronile kõige iseloomulikumateks rongide kiirust, mugavust ja täpsust ning rongiteeninduse hoolivust ja kliendisõbralikkust. Kõige nõrgemalt etteantud omadustest on hinnatud Elroni sõidugraafikuid, mille parandamise nimel me igapäevaselt ka töötame“.

Elroni kaubamärgi üldine tuntus ühiskonnas on Mai Vahtriku sõnul väga hea – Elronit teab tervelt 93% Eesti elanikest (sh spontaanne tuntus 45%). „Ühistranspordiettevõtetest on Elronist tuntum vaid Sebe, Elronile järgneb aga säärane raskekahurvägi nagu Estonian Air, Tallink jt,“ ütles Vahtrik.

„Spontaanselt seostuvad vastajate jaoks Elroni kaubamärgiga pigem positiivsed või neutraalsed märksõnad – Elroni rongid on uued, mugavad, kiired, kaasaegsed, ilusad jms; raudtee, rong jms,“ lisas Vahtrik. „Negatiivset tõi esile 17% Elroni teadnutest – näiteks mainiti ruumikitsikust, käivitamisel tekkinud probleeme ja negatiivset meediakajastust – loodan, et järgmise sarnase uuringu ajal saame juba öelda, et oleme ka nendest probleemidest jagu saanud.“

Lisaks selgus uuringust, et 68% Eesti elanikest pole veel kordagi Elroni rongidega sõitnud ning veel 20% sõidab rongidega üsna harva, keskmiselt 1-2 korda aastas.

Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron (www.elron.ee) all tegutsev riigile kuuluv ühistranspordiettevõte, mis pakub alates 1. jaanuarist 2014 uute Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega reisijaveoteenust kõigil Eesti siseriiklikel rongiliinidel. Elron teenindab igapäevaselt üle 200 reisi, kasutades selleks 18 elektrirongi ja 19 diiselrongi. Elron plaanib sellel aastal vedada 5,5 miljonit reisijat. Ettevõttes on 285 töötajat.

Head Uudised GoodNews