Sel nädalal stardib Tartu linna ja maakonna suvekampaania Tartumaine, mille eesmärk on tutvustada ehedat tartumaisust, kutsuda siseturiste avastama Tartumaad ning tarbima kohalikke tooteid, teenuseid ja elamusi.
Visit Tartu koduleht pakub kampaania jooksul põnevaid marsruute ja teematuure, mis kutsuvad kogema nii linna kui ka maakonna põnevaid paiku. Selleks, et Tartut ja Tartumaad lihtsam avastada oleks, on Visit Tartu kohalike abiga kokku pannud ühe- ja kahepäevased soovituslikud teekonnad nii peredele, kultuurituristidele, aktiivse puhkuse harrastajatele kui ka maitsenaudingute otsijaile.
„Kampaania eesmärk on tuletada inimestele meelde, kui palju on avastada siinsamas meie ümber. Igaühe tartumaisus on ainult nende endi avastada, see seiklus tuleb sel suvel ära teha,“ ütles linna turundusjuht Helen Kalberg. „Kampaania on eelkõige suunatud küll siseturistidele kaugematest Eestimaa paikadest, aga tegelikult leidub marsruutides küllaga avastamist ka Tartumaa enda inimestele,“ lisas ta.
Tartumaal seiklejad on oodatud osalema ka kampaania kleepsumängus ning teistes auhinnamängudes, mille info leiab Visit Tartu Facebooki ja Instagrami sotsiaalmeediakanalitest. Kleepsumängus osalemiseks tuleb koguda mängukaardile Tartu linna ja maakonna turismiettevõtjate juures kleepse, mida jagatakse vastava asutuse toote või teenuse tarbimisel. Mängukaardi saavad mängijad tasuta Tartu Külastuskeskusest, mängus osalevate turismiettevõtjate juurest või Visit Tartu kodulehelt. Peaauhindadena jagatakse välja kolm ööbimisega elamuspaketti kahele inimesele, lisaks läheb loosi mitmeid väiksemaid auhindu piirkonna ettevõtjatelt.
8. juunist 31. juulini kestvat kampaaniat korraldavad SA Tartumaa Turism ja Tartu Linnavalitsuse avalike suhete osakond. Kampaania meediapartner on Tartu Postimees.