EAS-i jõulukampaania “Kingi aega“ inspireerib veetma ühist aega lähedastega
Sel nädalal alustas EAS-i turismiarenduskeskus koostöös turismiettevõtetega üle Eesti kampaaniat „Kingi aega“, mis innustab lähenevateks jõuludeks kinkima asjade asemel elamusi.
Keskuse direktori Liina Maria Lepiku sõnul panustavad Eesti turismiettevõtted oma teenustega praegu palju inimeste vaimse ja ka füüsilise tervise hoidmisse. „Aeg on ainus, mida kunagi tagasi ei saa. Meie ettevõtete pakutavad mitmekesised elamused annavad küllaga inspiratsiooni koos aega veeta ja ühiseid häid mälestusi luua,“ ütles Lepik.
Kuna põhisõnumiks on lähedastega veedetud aja väärtustamine, järgib seda ka loovlahendus. „Mõnusalt koos olema ei kutsu mitte nimetud modellid, vaid päris perekond ja sõbrad: räppar Henry Kõrvitsa pere ja lähedased,“ iseloomustas Lepik.
Kampaaniakülg on üles ehitatud praktilisena, et iga jõulukingi otsija jõuaks võimalikult kiiresti kõige sobivama elamuseni. Kingitusi saab otsida nii piirkonna kui ka elamuste kaupa, samuti vastavalt sellele, kellele on kingitus mõeldud. Ostetud kinkekaarti ei pea kasutama kohe, vaid saab tarbimist paindlikult edasi lükata, kui vahele segavad piirangud viiruse tõttu või isiklikud plaanid. Kõik liitunud ettevõtted kinnitavad märgisega „Siin on turvaline“, et järgivad COVID-viiruse tõkestamise abinõusid.
Kampaanias osaleb rohkem kui 300 turismiettevõtet kogu Eestist. Osa pakub elektroonilist kinkekaarti ise, osa kasutab keskuse makselahendust. Vahendustasud katab kampaaniaperioodil EAS, kogu kampaania raames teenitud müügitulu läheb ettevõtetele.