VÕIDA ÜMBERMAAILMAREIS! Goodyear algatas sotsiaalmeediakampaania
Rehvitootja Goodyear algatas sotsiaalmeedias kampaania „My Feel Good Place“, mille peaauhinnaks on kaks lennupiletit ümbermaailmareisile koguväärtuses üle 5600 euro. Konkursil osalemiseks on vaja laadida foto oma lemmikpaigast Instagrami, Twitterisse, Facebooki või Goodyear Dunlopi ametlikule veebilehe ja märgistada see hashtage’iga #myfeelgoodplace.
Konkursil osalemiseks tuleb foto selleks ette nähtud kohta üles laadida enne 13. maid kell 23.59 (GMT) ehk Eesti aja järgi hiljemalt kell 01.59 öösel vastu 14. maid. Alla 18-aastastel peab konkursil osalemiseks olema vanema või eestkostja nõusolek.
Ümbermaailmareisi võidab osaleja, kelle foto kogub kampaanialehel kampaaniaperioodi lõpuks kõige rohkem hääli. Peale peaauhinna jagatakse välja kolm GoPro fotokaamerat teiste rohkem hääli kogunud osalejate vahel.
Rehvitootja Goodyear kampaania „My Feel Good Place“ on inspireeritud nende ametlikust loosungist „Made to Feel Good“. Goodyear Dunlopi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tarberehvide turundusdirektori Hans Vrijseni sõnul soovivad nad antud kampaaniaga edasi anda selle loosungi olemust. „Goodyeari soov on pakkuda mugavat ja turvalist reisielamust – nagu ütleb ka meie loosung. Selle kampaaniaga soovime, et inimesed meenutaksid neid kauneid sihtkohti, kuid ka meeldivaid teekondi, mida nad on läbinud ja jagaksid neid innustavaid mälestusi ka teistega,“ ütles Vrijsen.
Kampaania ametliku platvormi ja täpsemad juhised konkursil osalemiseks leiad SIIT!
Goodyear on üks maailma suuremaid rehvitootjaid. Ettevõttes töötab ligikaudu 69 000 inimest ja tootmine toimub rohkem kui 50 tehases, mis asuvad 22 riigis üle kogu maailma. Ettevõtte kahes innovatsioonikeskuses Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis töötatakse välja nüüdisaegseid tooteid ning teenuseid, mis on selles valdkonnas tehnoloogia ja sooritusvõime poolest tipptasemel. Lisateavet Goodyeari ja ettevõtte toodete kohta leiate kodulehelt.