1. Avaleht
  2. Reis&Puhkus
  3. KLIENDID ON RAHUL! Laevadel tehtud uuendused kasvatasid kliendirahulolu
KLIENDID ON RAHUL! Laevadel tehtud uuendused kasvatasid kliendirahulolu

KLIENDID ON RAHUL! Laevadel tehtud uuendused kasvatasid kliendirahulolu

Gabriella
Gabriella

Enim hinnatakse värskendatud interjööri, mugavaid kajuteid ja sõbralikku teenindust.

Viimase kahe aastaga on Viking Line teinud märkimisväärseid investeeringuid laevade renoveerimisse ning kaasajastamisse. Viking Line’i  klientide rahulolu-uuringu järgi on laevade uuendused suurendanud reisijate mugavust ja üldist rahulolu laevafirmaga.

Uuendatud Mariella ja Gabriella, mis sõidavad Helsingi-Stockholmi liinil, seilavad lisaks sellele kuni 14. augustini ka Tallinna-Helsingi liinil, aidates Viking XPRSil liini teenindada tipphooajal.

Viking Line’i reisijad on traditsiooniliselt andnud kõrgeid hinnanguid kruiisi- ja liinireisidele. 2015. aastal Soome uuringufirma Taloustutkimus tehtud imagouuring andis Viking Line’ile Balti mere regiooni laevafirmade seas kõrgeima üldhinnangu 7,92.

Kaj Takolander, Viking Line’i müügi- ja turundusjuht: „ Kolme aasta eest lisasime oma Balti mere laevastikku täiesti uue laeva Viking Grace, lisaks oleme jätkuvalt  investeerinud olemasolevate laevade uuendamisse. Täna hindavad reisijad kõige rohkem mugavust ja kvaliteeti ning kliendiuuringu tulemused peegeldavad meie tehtud uuenduste mõju. Me usume, et renoveeritud laevad on eriti atraktiivsed just suvehooajal.”

Mariellal tehtud ulatuslike uuenduste mõju kasvatas Viking Line’i uuringu järgi klientide rahulolu ligi 24%. Mariella reisijaile meeldis enim laeva värske ilme saanud interjöör ja renoveeritud kajutite kvaliteet. Uus kajutiklass Comfort sisaldab muuhulgas mugavaid kaheinimesevoodeid ja WiFit. Ka uus restoran Plate on saanud klienditagasisides kiita.

Käesoleva aasta aprillist liinile naasnud Gabriella on klientide rahulolunumbreid kasvatanud Mariellast veelgi enam. Märksõnadeks on sõbralik laevapersonal, laeva uuenenud interjöör ning üldmulje paranemine.

Patrik Levlin, Viking Line’i analüütik: “Reisijad soovivad järjest paremat teenindust pardal. Nad hindavad puhtaid ja ilusaid ruume, mugavaid kajuteid ja üle kõige siirast ja sõbralikku teenindust. Need on faktorid, mis tagavad argipäevale vaheldust soovivale reisijaile õnnestunud merereisi kogemuse.”

Viking Line viib regulaarselt läbi kliendirahulolu-uuringuid. Uuring saadetakse kogu klientuurile ja iga-aastaselt saadakse 200 000 reisija vastused. Uuring on olnud kasutusel aastakümneid ja aitab laevafirmal paremini vastata klientide soovidele, mis puudutavad näiteks laevade uuendamisi ja laevafirma tulevikuplaane.

Head Uudised GoodNews