JÄTA MEELDE! Kliendiinfo telefon võtab vastu infot liiklusohtlikest olukordadest
Selleks, et kõik pereliikmed tervena hommikul tööle ja õhtul koju jõuaksid, saame me ise väga palju ära teha.
See, kuidas me tänavatel ja teedel käitume, saab alguse meie hoiakutest.
Endast ja teistest lugupidav liikleja teab, et:
- liigeldes tuleb järgida liiklusreegleid;
- kaasliiklejatesse tuleb suhtuda lugupidavalt, isegi nende eksimuste korral;
- oma viisaka käitumisega on ta eeskujuks kaasliiklejatele;
- lapsesilmade tasandilt paistab liikluspilt teistsugune;
- kõiki liiklejaid tuleb võrdselt hinnata.
Kliendiinfo telefon 612 3000 võtab vastu infot liiklusohtlikest olukordadest, mille edastamist võiks reeglina pidada hädaabinumbrile 112 ebaotstarbekaks. Politsei- ja Piirivalveameti kliendiinfo telefon töötab esmaspäevast pühapäevani kella 8.00-19.00 (hind kehtib vastavalt valitud operaatorfirmale). Kõik kliendiinfo telefonile saabunud kõned salvestatakse.
Ülevaate liiklusega seotud statistikast saab Maanteeameti kodulehelt.
Teistes Euroopa riikides kehtivatest põhilistest liiklusnõuetest (kiirusepiirangud, ohutusnõuded, lubatud alkoholi piirmäär jne.) saab ülevaate siit.
Allikas: Politsei- ja Piirivalveamet