1. Avaleht
  2. Ole teadlik
  3. Vaata, milliseid uuendusi hakkavad pakkuma Facebook ja Instagram
Vaata, milliseid uuendusi hakkavad pakkuma Facebook ja Instagram

Vaata, milliseid uuendusi hakkavad pakkuma Facebook ja Instagram

Fotod: Pixabay

Facebook ja Instagram muutuvad mängulisemaks, pakkudes uusi lahendusi nii klienditeeninduse kogemuste arendamiseks kui ka hõlpsamaks ostlemiseks.

Eelmisel nädalal jõudis meieni teade, et Facebook hakkab peagi pakkuma üksikutele südametele mõeldud tutvumiskeskkonda, kuid see pole ainus uuendus. Suve alguses peaks Facebooki vestlusrakendus Messenger saama endale liitreaalsuse võimekuse, mis on ettevõtetele mõeldud lahendus.

Esimesena hakkavad uut liitreaalsuse lahendust kasutama näiteks ASUS, Kia, Nike ja Sephora. Tele2 Eesti klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul on uue lahenduse eesmärk muuta inimese senist klienditeeninduskogemust sotsiaalmeedias. „Facebook pakub edaspidi võimalust Messengeri kaudu ettevõttega suheldes saada koheselt liitreaalsuse abil aimu tootest ja selle sobivusest,“ rääkis Seliov. „Näiteks kosmeetika e-pood Sephora võimaldab liitreaalsuse abil tooteid sisuliselt testida, hõlbustades ostuotsuse tegemist,“ lisas klienditeenindusdirektor.

Miks mitte enne katsetada, millises toonis huulepulk sobib kõige paremini?

Samuti on suvel oodata funktsiooni, mis laseb Facebooki kasutajatel luua 3D pilte. Kuidas need uuendused reaalsuses tööle hakkavad ja millal Eestis kasutusele võetakse, selgub loodetavasti juba lähikuudel.

Facebooki sõsaräpp Instagram, toob oma keskkonda grupivideod. „Facebooki sõnul on muutus ajendatud eelkõige live-videote populaarsusest ning kasutajad soovivad teha videovestlusi ka väiksemate gruppide vahel,“ ütles Seliov. Ühtlasi saab grupivestluse võimekuse WhatsApp rakendus, kus on tulevikus võimalik teha väikese grupiga videokõnesid.

Kuna inimesed teevad üha enam oste internetist, on Instagram otsustanud siin kliendid ja pakkujad viia sotsiaalmeedia abil lähemale. Nimelt on välja arendatud krediitkaardi lisamise võimalus Instagramis, et saaksid reklaamides nähtud meelepärase kraami äpist lahkumata kohe ära osta.

Head Uudised GoodNews