Avaleht Ole teadlik Klienditeeninduskeskus Webhelp sõlmis lepingu rahvusvahelise müügiettevõtte Sellbytel Groupiga
Klienditeeninduskeskus Webhelp sõlmis lepingu rahvusvahelise müügiettevõtte Sellbytel Groupiga

Klienditeeninduskeskus Webhelp sõlmis lepingu rahvusvahelise müügiettevõtte Sellbytel Groupiga

Foto: Pixabay

Tallinnas ja Tartus tegutsev maailma juhtiv klienditeeninduskeskus Webhelp sõlmis aktsiate täielikuks omandamiseks lepingu rahvusvahelise müügiettevõttega Sellbytel Group, mis kuulub USA reklaamifirma Omnicom Group Inc. tütarettevõtete hulka. Tehingu tulemusel prognoosib 35 riigis tegutsev 50 000 töötajaga Webhelp aasta lõpuks oma käibeks 1,3 miljardit eurot.

Webhelpi kaasasutajate Olivier Duha ja Frederic Jousset sõnul on tehingu näol tegemist mitte ainult suure sammuga Webhelpi positsiooni tugevdamiseks Euroopas, aga ka võimalusega laiendada teenuste portfelli ja tegevusi erinevates geograafilistes piirkondades. “18 aastat järjest kasvu näidanud Webhelp on täna selgelt oma valdkonnas liidripositsioonil nii kliendisuhete haldamise kui äriprotsesside allhanke osas. Sobivus Sellbyteli juhtkonnaga toetas tugevalt seda tehingut ning innustab meid koos ühist tulevikku ehitama,” sõnasid Webhelpi kaasasutajad.

Webhelp on täna selgelt oma valdkonnas liidripositsioonil nii kliendisuhete haldamise kui äriprotsesside allhanke osas.

1988. aastal Sellbyteli asutanud tänane tegevdirektor Michael Raum lisas, et on uhke viimase 25 aasta jooksul Omnicomi partneritega saavutatu üle ja ootab ühist tulevikku Webhelpiga. “Sellbyteli juhtkonda innustab väga võimalus ühendada jõud meie sektori ühe edukaima ettevõttega. Meie ettevõtete kultuuriline taust ja ühine visioon tagavad meile ühises tulevikus edu,” rääkis Raum.

Meie ettevõtete kultuuriline taust ja ühine visioon tagavad meile ühises tulevikus edu.

Sellbytel sai osaks USA turundusettevõttest Omnicom Groupi aastal 1994. Ettevõte tegutseb nii Saksamaal, Hispaanias, Portugalis, Malaisias, kui ka Puerto Ricos ja on aidanud luua tugevad mitmekeelsed protsessid mitmetele väärtuslikele kaubamärkidele maailmas. Ettevõtte kliendiportfell hõlmab mitmeid tuntud suurettevõtteid, eeskätt kõrgtehnoloogia ja e-kaubanduse sektoris, aga ka palju kohalikke kaubamärke.

Lisaks kontoritele uutes piirkondades täiendab Sellbytel Webhelpi teenuste portfelli strateegiliste tegevustega nagu end-to-end lahendused ja müügitoe tegevused äriettevõtetele, panustades ka kaugtöö mudelisse, mis annab täna tööd enam kui 500 kliendihaldurile.

Sellbyteli juhtkond on ettevõtte edasistesse arengutesse tugevalt kaasatud. Nii Webhelp kui ka Sellbytel loodavad tehingust tugevat sünergiat, mis ühendaks kogemused, kompetentsid ja võimaldaks juurdepääsu uutele piirkondadele ning allhanke mudelitele.

Webhelpi edasine strateegia näeb järgnevatel aastatel ette nii ettevõtte orgaanilist kasvu kui ka laienemist uutesse piirkondadesse uute kompetentsidega seotud ettevõtete omandamise näol. Webhelpi tehing Sellbyteliga lõpeb eeldatavalt 2018. a. kolmandas kvartalis pärast regulaatorite heakskiitu.

Kommentaarid